maandag 28 februari 2011

Poezenleed...

Oh mijn God nee!, dacht ik, toen de kop 'Playmates in staking' in mijn gezichtsveld verscheen. Geen mooie opgemaakte, gefotoshopte dames in spannende lingerie meer. 




Met een toch best wel redelijke teleurstelling van al dat spannends te moeten missen, begon ik het artikel te lezen. De sexy stoeipoezen vinden dat het mannenblad een slecht en amateuristisch beleid hanteert en dat het veel gemaakte beloftes niet nakomt.


Zo zeggen de dames, zou Playboy voor hun carrières zorgen, maar hier komt volgens de vrouwen niets van terecht. Maar ze zijn niet boos op de redactie, maar op de directie. Die geeft, in de visie van de babes, te weinig feestjes.


Ja, zou lust ik er nog wel eentje zeg. Als je talent hebt, en je inzet voor je carrière, dan heb je de Playboy directie niet echt nodig. Mooi vrouwelijk vlees verkoopt altijd goed naar mijn mening.


En als dan mijn oog valt op de reclamebanner bij het artikel, dan denk ik och.... bij de Bonprix werken de dames wel, en ze zijn minstens net zo mooi.




De kriebels.

3 opmerkingen:

  1. ha ha... ja de meisjes hebben het zwaar.
    Te weinig glamour party's it's a shame..
    Met zo'n hoofd en figuur zou ik mijn snaveltje houden en gelukkig zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen