vrijdag 18 februari 2011

Extreem rechtse bewegingen

Rechts, ja ik ben rechts. Extreem rechts zelfs! Ik kan dat gewoon niet ontkennen. Koffie drink ik met rechts, ik voetbal met rechts, ik doe alles met rechts. Ja je leest het goed, ik ben extreem rechts!


Mijn oudste twee kinderen zijn ook rechts, net zoals ik, extreem rechts.


Dit zet de verhoudingen thuis goed op scherp, want mijn vrouw en de jongste twee meiden zijn links, extreem links zelfs. In tegenstelling tot ons drietjes, hebben ze niets met rechts.


Van de andere kant, drie rechtsen houden de drie linksen in balans, en visa versa.


Ik kan echt niets met links, dan ben ik niets, een kneus, ja, gehandicapt zelfs. Op de pc werken kan ik dan wel vergeten, de nodige handelingen met toiletpapier is al helemaal een drama. Het is soms echt niet fijn om rechts te zijn.


Zat ik maar in het midden, dan was ik links en rechts. Oh wat zou dat makkelijk zijn.


Helaas, ik ben rechtshandig, extreem rechtshandig.


De kriebels

4 opmerkingen:

  1. HAHAHAHAHAHAHAH ik ben dan links :D :D :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL wat heb je dat leuk geschreven ahhahah echt heel leuk.

    groeten Gertiena :D:D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij danken u, voor het reageren op dit blogseltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, ik ben links en rechts....middenmatig, maar gelovend in mezelf. Moet ik dan een nieuwe soort ontwikkelen?
    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen