zondag 27 februari 2011

Volledige overgave

Het genoegen, wat jij mij schenkt, zo heerlijk nat en warm.
Nat en warm, zo ontvankelijk voor mijn lijf.
Mijn lijf, wat jij met volle overgave tot je neemt.


Je geur, zo sterk en aromatisch als een bloem.
Als een bloem, die deze vlinder naar zich toe probeert te lokken.
Naar je toe lokken, dat doe je met hart en ziel.


Het verlangen om samen te zijn, is erg groot.
Zo groot, je wilt mij en het liefst bloot.
Mijn bloot lijf, dat jij volledig omsluit.


Het moment als in je ga, zo hevig en zolang verwacht.
Zo hevig en verwacht, de climax, het hoogte punt voor de nacht.
Als ik in je glijdt, je om mijn heen voel gaan, is gewoon wow.


Mijn lief badje, je overgave doet mij zo goed.
Zo goed, dat ik je elke dag bezoeken moet.


De kriebels

2 opmerkingen: