vrijdag 20 augustus 2010

Vreemde wezens

Roddel en achterklap, dat is voor enkele mensen op het internet een way of life geworden. Neem Twitter bijvoorbeeld, miljoenen mensen nemen dagelijks deel aan dit communicatieprogramma.  Als je elkaar niet ligt, of mag, simpel, je volgt elkaar niet langer. Helaas zijn er mensen (zelfs zelfstandigen met een reclamebureau) die er een doel van hebben gemaakt, andere internet gebruikers het leven zuur te maken.

Dat is het voordeel van internet voor dat soort mensen, redelijk anoniem iemand uitzoeken en hoppa, raar gaan doen. Dit soort mensen worden ook wel Trolls, of Trollen, genoemd. En terecht! Nu heb ik dus het geluk zo'n vrouw achter mij aan te hebben, ze komt vaak in mijn woonplaats, en denkt dat dat mij chantabel maakt. 

Nou kijk, dat is nu een beetje jammer, mij proberen te chanteren en zwartmaken omdat ik op het internet flirt? Lieve Silvia, je gaat mijn vrouw maar alles vertellen wat je wilt, dat ik je niet bij mijn volgers wil hebben, dat ik met elke vrouw flirt, dat ik een idioot ben, what ever. Het zegt gewoon meer over jou, dan over mij!

Mensen die mij kennen weten beter, en ik zal mij ook niet gaan verlagen tot je niveau! Meid, ik gooi je op de Twitterblock en ga lekker verder met plezier hebben op Twitter. Er zijn miljoenen fijne Twitteraars out there, en ik laat mij m'n pret niet vergallen door iemand die er genoegen uit gaat halen anderen het internetten te proberen te verpesten. Het gaat je goed Silvia! 

De kriebels

1 opmerking:

  1. mooie omschreven, mee eens ;)
    niets moet alles mag, doe wat je zelf wilt.
    haal eruit wat er in zit *enjoy van twitter
    Cx

    BeantwoordenVerwijderen