donderdag 16 september 2010

Mijn i(deale) pad

Je inhoud is zo heerlijk en geconcentreerd, 
je vorm zo mooi rond en gecentreerd, 
je huid zo zacht en subtiel geperforeerd.
Nog nooit heb ik zoiets smaakvol vereerd.


Je aftreksel, na filtratie zo fijn,
je uiterlijk, het lijkt allemaal maar schijn,
je gevoel, kon het altijd maar zo zijn.
Het genoegen is helemaal mijn.


Je aroma en die heerlijke geur,
je zachtheid en je neutrale kleur,
Je vorm, zo mooi, en geen gesleur.
Deze liefde opent elke deur.


Je geeft je helemaal, vol passie en vuur,
Je lijf, zo eenvoudig, en niet te duur,
Je vel, zo heerlijk zacht, zonder een kuur.
Ik zou niet zonder je kunnen, nog geen uur.


Je ligt daar nu, helemaal uitgeput en leeg, 
Je ideale vorm is weg, het heeft iets van pizza deeg,
Je mooie huid, nu nog een schim van toen je hem kreeg,
Ik heb je gebruikt en nu, nu krijg jij een veeg!


Mijn lieve koffiepad, ja, noem mij maar een gebruiker,
dark, zo heerlijk zwart en met suiker,
's ochtends blijf je mijn ontluiker.


De kriebels

3 opmerkingen:

  1. hahahaha een hele slim geschreven blog, Gaaf hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woeeeeeeeehhahahaahhaha!

    Formidabel, heel goed! Mijn koffie straks zal me dubbel genot schenken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen