maandag 13 september 2010

De eerste dag zonder drank...

Laat mij je een verhaal vertellen, helemaal over die rottige dorst.
Over iets waar ik een innige relatie mee had, 
maar het brak mijn hart door midden.
Zij zorgde ervoor dat ik de dorst kreeg, 
man oh man wat kan die dorst rare dingen met je doen, oh yeah.


Ik besteedde al mijn geld aan jou schatje
en je liet mij alleen met mijn dorst.
En nu blijkt het dat ik je niet vergeten kan.


De dag dat ik je ontmoette had ik zo'n vreselijke dorst
Oh je liet mij daar staan te huilen,
ik kan het niet ontkennen, ik heb zo'n dorst!


Waarom moet ik toch huilen?Waarom zei je toch vaarwel?
Waarom, oh waarom, oh waarom?


Mijn vrienden hoorden het nieuws dat ik leed aan een vreselijke dorst,
een vreselijke dorst sinds dat wij uit elkaar zijn.
Ik weet het niet meer, ik weet het niet meer schatje.
Ik vrees dat je voor altijd in mijn hart zal zijn,
want ik heb een erge dorst, ik heb dorst door jou.


Als het avond wordt, en de dag is voorbij,
dan krijg ik zo'n dorst en zal je vertellen wat je nodig bent.
Als diegene waar je zo gek op bent helemaal leeg en op is,
Het verscheurt je en er is geen middel om het te helen
van de dorst, ja die vreselijke dorst!


Verdorie ik heb toch zo'n dorst
Nog een keer lieverd, je heerlijk vast kunnen houden,
en heb het niet meer
Nog een slokje, een klein slokje.
Oh dat heerlijke halsje van jou.
Nog een keertje en ik ben die rottige dorst kwijt!



2 opmerkingen:

  1. mooie blog, met gevoel. hoe je het ook bekijkt het klopt gewoon ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blog, ik lees ze altijd allemaal.
    :) Zucht geef mij maar cola

    BeantwoordenVerwijderen