zaterdag 12 maart 2011

Hoe fijn kunnen kleine dingen zijn!

Soms zijn het juist de kleine dingetjes die zo goed doen. Hier was dat vanochtend twee boeketten bloemen, die bezorgd werden. Dit kleine gebaar van mijn werkgever maakte mijn dag weer goed.


Ondanks dat ik zorgverlof heb tot begin april, toont hij constant interesse hoe het hier thuis gaat. Een bezoekje of een belletje, dat doet hier goed. Zeker na een week van griep, koorts, hoesten, niezen en een ontstoken voorhoofdsholte.


Alhoewel de griep zijn best deed, ging het leven hier ook door, een van een zware operatie  herstellende vrouw, twee dochters die ook hun natje en droogje moeten hebben. Ook de stofzuiger ging niet uit zich zelf aan't werk, en de vaatwasser vulde zich zelf ook niet.


Dus met een maandproductie aan Paracetamolletjes, rivieren hoestdrankjes en bergen ontstekingsremmers, heb ik deze week doorstaan. De meiden lopen er nog steeds netjes bij, m'n vrouw geneest ook lekker snel en de pijn in mijn lijf wordt ook minder.


En dan, die twee boeketten bloemen van mijn werkgever vanochtend, eentje voor de vrouw, de andere voor mij, dat zijn attenties die gewoon op het juiste moment komen. 


Nogmaals dank Ton, jij bent een topper!


De kriebels.

5 opmerkingen:

  1. Het is ook een fijne gozer om bij te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really enjoyed this post. You write about this topic very well. There are many cherished moments in life, why not wear a beautiful dress! When looking back on special memories of your child wearing a gorgeous dress, it will make a fond memory.

    online pharmacy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen