zondag 24 oktober 2010

Wat een stommeling.

Ik heb al mijn tranen verhuild schat,
het was mijn schuld.
Mijn hart kan je niet vergeten,
hij fluistert je naam.
Probeer mij alsjeblieft te vergeven,
ik weet dat ik de stommeling was.


Alleen met mijn verdriet,
zie ik nu in hoe erg ik je nodig ben,
kom alsjeblieft naar mij terug.
Probeer mij alsjeblieft te vergeven,
ik weet dat ik de stommeling was.

Dromen, die in duigen zijn gevallen,
en een gebroken hart. 
Herinneringen aan jou mijn liefste,
sinds wij uit elkaar zijn.
Dat is alles nog wat ik van je heb.
Dus geef deze stommeling nog een keer een kans.

Ik vertel je mijn verhaal hier,
zodat je kan zien,
hoe erg ik je nodig ben,
dus kom terug bij mij.
Onze dromen kunnen nog uitkomen lieverd,
als terugkeert naar deze stommeling.

De kriebels

6 opmerkingen:

  1. kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en heftig.
    Kan perfect inleven met je situatie; #gevoelsmens.
    X Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tranen biggelen over mijn wangen!
    Ik voel wat je zegt! Ook ik ben alleen met mijn verdriet. Geen woorden voor...of misschien toch eentje "prachtig"

    BeantwoordenVerwijderen