zondag 10 oktober 2010

Man, wat ben ik toch gek op vrouwen!


Ik ben gek op vrouwen met een paardenstaart,
Lekker mollig, of zo slank als een fotomodel
jammie, jammie, het maakt mij echt niet uit!
Als is ze zeer ervaren, of nog zo groen als gras.

Een stevige meid, of de dun model,
kleine babes, of juist lange chicks.
Oh oh man, wat ben ik toch gek op vrouwen!
Ja, ik val op jullie.

Ik word gek van vrouwen uit Amsterdam,
of uit Den Haag, Utrecht,
en vooral uit Rotjeknor!

Jammie, jammie meiden
Ik zal het je vertellen, 
een schatje in elk stadje,
achter een hegje, of een vreemd bedje.

Niet te jong, en niet te oud,
verlegen, of juist heel erg wild
Oh oh man, wat ben ik toch gek op vrouwen!
Ja, ik val op jullie.

Voor een wandeling in het park,
of lekker plakken in het donker,
samen romantisch zijn in de nacht,
ik voel me niet happy zonder een mooie dame in mijn armen!

Net als Romeo, zoek ik mijn Julia,
en vinden zal ik haar!
Al is de keuze nog zo groot.
Ze gaat de mijne worden.

Jammie, jammie meiden
Ik zal het je vertellen, 
Een simpel boerenmeisje,
of juist een hele dame.

Oh oh man, wat ben ik toch gek op vrouwen!