vrijdag 22 oktober 2010

Oh Hart...

Oh hart, ik hoor je kloppen,
maar haar hart klopt niet zoals jij.
Oh hart, je moet nu gaan uitkijken,
anders breekt ze je doormidden.


Oh hart, geloof mij, 
spaar je voor iemand die wel van je houd.
Maak nu geen scene, er is geen hoop voor ons.
Het kan haar niets schelen wat je ook doet.


Oh hart, alsjeblieft stop met je harde kloppen.
Laat je nu niet in met iets dat zo fout is.
Oh hart, laat haat je niet horen.
Kom op, je moet nu sterk zijn.


Geloof mij nu, ik word gek.
Hoor je niet wat ik je zeg?
Oh hart, ze wil niets van je weten.
Het heeft geen zin zo door te gaan.


De kriebels

4 opmerkingen:

  1. Uit het Oh hart gegrepen...... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geef om je op een speciale manier, je bent jezelf.
    ook ik ben mijzelf en heb ook een hart.
    Mijn gevoel zegt:
    'Geniet van het leven het leven is maar kort'.x

    BeantwoordenVerwijderen